Heureka.cz - ověřené hodnocení obchodu Náplně Do Tiskáren
0 Kč

Průvodce nákupem

Vyhledání zboží

Správnou tonerovou nebo inkoustovou náplň nejrychleji naleznete podle jejího modelového označení (nejduležitější je zpravidla číselná část označení). Modelové označení náplně naleznete v návodu k tiskárně nebo na náplni samotné.

Druhou možností je vyhledání podle označení tiskárny (opět nejlépe číselné části), které je uvedené na přední nebo horní straně vaší tiskárny.

Pokud již znáte označení vaší náplně nebo tiskárny můžete postupovat následujícími dvěma způsoby

  • Zadejte označení do našeptavače v horní části obrazovky. Na základě zadaných informací vám náš systém nabídne tiskárny a náplně z naší nabídky.
  • Na hlavní stránce klikněte na ikonu se značkou vaší tiskárny. Do vyhledávacího pole zadejte vaše označení. Systém vám nabídne výběr z odpovídajících označení tiskárny a náplní. Vyberte tu správnou a kliněte na Hledat. Zobrazí se vám nabídka náplní podle vašeho zadání.

Pokud si nevíte s výběrem rady, kontaktujte nás.

Vložení zboží do košíku

Produkty zobrazené ve výsledcích hledání můžete okamžitě vložit do nákupního košíku kliknutím na tlačitko koupit. Tím se produkt vloží do košíku a zůstane tam po celou dobu vašeho nákupu.

Pokud máte v košíku vloženy všechny produkty, můžete přejít k dokončení nákupu kliknutím na ikonu košíku v horní části obrazovky.

V košíku nejprve zkontrolujte objednané zboží a počty kusů. Můžete zde počty měnit a také produkty z košíku odstranit. Následně klikněte na tlačítko pokračovat.

Doprava a platba

Nyní přichází výběr způsobu dopravy a platby zboží.

Aktuální ceny dopravy naleznete zde.

Nabízené způsoby dopravy

CP doporucene

Česká pošta - doporučená zásilka

Objednávku doručíme do 24 hodin pokud objednáte do 15:00.
Pouze pro zásilky o maximálních rozměrech 30 x 20 x 5cm.
Doba doručování není přepravcem garantována!

Dotazy týkající se doručení zásilky vznášejte prosím přímo na Českou poštu.
Telefon: 840 111 244, e-mail: info@cpost.cz
Zásilku můžete také sledovat online: https://www.postaonline.cz/trackandtrace

CP do ruky

Česká pošta - balík do ruky

Objednávku doručíme do 24 hodin pokud objednáte do 15:00.

Dotazy týkající se doručení zásilky vznášejte prosím přímo na Českou poštu.
Telefon: 840 111 244, e-mail: info@cpost.cz
Zásilku můžete také sledovat online: https://www.postaonline.cz/trackandtrace

DPD

DPD - přepravní služba

Objednávku doručíme do 24 hodin pokud objednáte do 18:00.

Dotazy týkající se doručení zásilky vznášejte prosím přímo na DPD.
Telefon: 225 373 373, e-mail: info@dpd.cz
Zásilku můžete také sledovat onlinie: https://www.dpd.com/tracking/(lang)/cs_CZ

Ulozenka

Uloženka - osobní odběr

Zásilka bude připravena k vyzvednutí do 48 hodin.

Dotazy týkající se doručení zásilky vznášejte prosím přímo na Uloženku.
Telefon: 777 208 204, e-mail: info@ulozenka.cz
Zásilku můžete také sledovat online: https://www.ulozenka.cz/pro-prijemce-zasilek

Zasilkovna

Zásilkovna - osobní odběr

Zásilka bude připravena k vyzvednutí do 48 hodin.

Dotazy týkající se doručení zásilky vznášejte prosím přímo na Zásilkovnu.
Telefon: 216 216 516, e-mail: info@zasilkovna.cz
Zásilku můžete také sledovat online: https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani

Nabízené způsoby platby

Dobirka

Dobírka

Platba probíhá při převzetí zásilky.
Někteří dopravci umožňují úhradu platební kartou.

Online

On-line úhrady

Platební brána GoPay umožní bezpečnou úhradu objednávky prostřednictvím:

Kartou

Platební karty

Platba je provedena ihned a objednávka je předána k expedici.

eplatby

ePlatby nebo bankovního převodu

Potvrzení platby je doručováno se zpožděním až 24 hodin v závislosti na použitém způsobu a vaší bance.
Objednávka je předána k expedici ihned po doručení potvrzení.

Predem

Platba předem

Na základě vystavené zálohové faktury provedete úhradu platebním příkazem.
Objednávka je předána k expedici po připsání platby na náš účet.

Po vybrání způsobu dopravy a platby klikněte na tlačítko pokračovat.

Vyplnění vašich údajů

V dalším kroku vás poprosíme o vyplnění fakturačních a dodacích údajů. Firemní zákazníci mohou vyplnit IČ a DIČ.

Potřebujeme také vaše kontaktní údaje na kterých budete informování o průběhu expedice a doručení vaší objednávky.

Objednávku závazně dokončíte kliknutím na tlačítko Objednat. Předtím je třeba potvrdit souhlas s našimi Obchodními podmínkami.

Po zapsání objednávky do našeho systému vám bude zobrazena potvrzující obrazovka. Na zadané kontaktní údaje vám bude doručeno potvrzení o přijetí.

Následně vás budeme informovat o odeslání objednávky na vaši adresu.

V případě jakýchkoliv nejasností nás neváhejte kontaktovat.

Jak reklamovat

V případě, že ne vše je podle vašich představ, můžete zboží reklamovat.

Reklamaci provádějte výhradně zasláním zboží na adresu uvedenou na dokladu k vašemu nákupu.
K reklamaci připojte kopii nákupního dokladu, krátký dopis s popisem závady a pokud je to relevantní, kontrolní výtisk s reklamovanou závadou.

Zaslání můžete provést například prostřednictvím Zásilkovny.

Jak odstoupit od kupní smlouvy

Pokud se rozhodnete využít svého práva na vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dnů, zašlete zboží na adresu uvedenou na dokladu k vašemu nákupu.

K vracenému zboží připojte kopii nákupního dokladu a vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy. Vzorový formulář naleznete zde.
Zaslání můžete provést například prostřednictvím Zásilkovny.

Děkujeme za váš zájem a přejeme příjemný nákup.

DPDZásilkovnaGoPayVISAMasterCardMaestroKBcsobRaiffeisenCeska sporitelnamBankFio banka
Provozovatel: RICOTTAFOOD s.r.o. Revoluční 1403/28, Nové Město 110 00 Praha 1
Kontakty: Tel.: +420 318 770 395 E-mail: obchod@naplnedotiskaren.cz

Ceny jsou zobrazovány bez DPH, pokud není uvedeno jinak. Jména výrobce nebo modelů tiskáren použitá na e-shopu slouží pouze pro účely specifikace výrobku. Výrobek byl vyroben bez jakékoli spolupráce s těmito výrobci. Použitím nebo prodejem výrobku nejsou omezena žádná práva jiného výrobce nebo prodejce.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Tento web využívá cookies pro správné fungování a zvýšení vašeho pohodlí. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. O cookies