Heureka - ověřený zákazník
Přidáno: 30. 5. 2025
90 %
Cena
Na této stránce najdete zkušenosti reálných zákazníků, kteří u nás nakupovali náplně a tonery. Recenze pocházejí z ověřeného systému Heureka.cz a hodnotí kvalitu doručení, ceny i zákaznický servis.
Heureka - ověřený zákazník
Přidáno: 30. 5. 2025
90 %
Cena
Heureka - ověřený zákazník
Přidáno: 29. 5. 2025
100 %
Lepší než jinde
Heureka - ověřený zákazník
Přidáno: 27. 5. 2025
100 %
dobré ceny
Heureka - ověřený zákazník
Přidáno: 26. 5. 2025
100 %
druhý den, zboží na výdejním místě. Dobrá cena
nic
Heureka - ověřený zákazník
Přidáno: 26. 5. 2025
100 %
velmi rychlé odeslání
nejlevnější na trhu
Heureka - ověřený zákazník
Přidáno: 26. 5. 2025
100 %
zboží skladem
rychlé doručení
skvělá cena
Za nás mluví fakta: tisíce recenzí, desetitisíce objednávek a každodenní práce na zlepšování.
Děkujeme všem, kdo nám pomáhají růst – ať už pochvalou, nebo kritikou.
Spokojený zákazník? Ten většinou mlčí. Většina objednávek ale proběhne hladce. Zákazník toner nasadí, tiskne, funguje. A dál se věnuje svojí práci nebo domácnosti – nemá důvod psát recenzi.
Recenzi dobrovolně napíše jen zlomek lidí. Nejčastěji ti, kteří:
Negativní recenzi napíše každý, kdo zažije problém. Když něco nefunguje – zboží nedorazí, není kompatibilní, nebo nesplní očekávání – je přirozené, že se zákazník ozve. Za tím stojí frustrace, zklamání, někdy i pocit nespravedlnosti. A to je v pořádku.
Recenzi ale často napíše i ten, kdo:
Samotný počet špatných hodnocení nic neříká, pokud nevíme, kolik objednávek celkem proběhlo – a kdy recenze vznikly.
10 negativních recenzí může působit hrozivě. Ale pokud bylo za tu dobu odbaveno 10 000 objednávek, znamená to 99,9 % spokojených zákazníků – a většina z nich recenzi ani nepíše.
A co čas?
Vždy hledejte celkový obrázek, ne jen výjimku.
Negativní zpětná vazba může působit silně – ale až kontext ukáže, jak to skutečně je.