Heureka.cz - ověřené hodnocení obchodu Náplně Do Tiskáren
0 Kč

Zkušenosti a recenze našich zákazníků

Na této stránce najdete zkušenosti reálných zákazníků, kteří u nás nakupovali náplně a tonery. Recenze pocházejí z ověřeného systému Heureka.cz a hodnotí kvalitu doručení, ceny i zákaznický servis.

OvZak

Heureka - ověřený zákazník
Přidáno: 30. 5. 2025

90 % hvezdahvezdahvezdahvezda

plusCena

OvZak

Heureka - ověřený zákazník
Přidáno: 29. 5. 2025

100 % hvezdahvezdahvezdahvezdahvezda

plusLepší než jinde

OvZak

Heureka - ověřený zákazník
Přidáno: 27. 5. 2025

100 % hvezdahvezdahvezdahvezdahvezda

plusdobré ceny

OvZak

Heureka - ověřený zákazník
Přidáno: 26. 5. 2025

100 % hvezdahvezdahvezdahvezdahvezda

plusdruhý den, zboží na výdejním místě. Dobrá cena nic

OvZak

Heureka - ověřený zákazník
Přidáno: 26. 5. 2025

100 % hvezdahvezdahvezdahvezdahvezda

plusvelmi rychlé odeslání nejlevnější na trhu

OvZak

Heureka - ověřený zákazník
Přidáno: 26. 5. 2025

100 % hvezdahvezdahvezdahvezdahvezda

pluszboží skladem rychlé doručení skvělá cena

Za nás mluví fakta: tisíce recenzí, desetitisíce objednávek a každodenní práce na zlepšování.

Děkujeme všem, kdo nám pomáhají růst – ať už pochvalou, nebo kritikou.

Expert na tiskárny

Proč většina zákazníků recenzi nenapíše

Spokojený zákazník? Ten většinou mlčí. Většina objednávek ale proběhne hladce. Zákazník toner nasadí, tiskne, funguje. A dál se věnuje svojí práci nebo domácnosti – nemá důvod psát recenzi.

Recenzi dobrovolně napíše jen zlomek lidí. Nejčastěji ti, kteří:

  • byli mimořádně spokojeni,
  • dostali výzvu e-mailem po nákupu,
  • nebo mají s e-shopem dlouhodobou zkušenost.
Expert na tiskárny

Proč jsou negativní recenze slyšet víc

Negativní recenzi napíše každý, kdo zažije problém. Když něco nefunguje – zboží nedorazí, není kompatibilní, nebo nesplní očekávání – je přirozené, že se zákazník ozve. Za tím stojí frustrace, zklamání, někdy i pocit nespravedlnosti. A to je v pořádku.

Recenzi ale často napíše i ten, kdo:

  • omylem objedná nesprávný produkt,
  • zapomene si zásilku vyzvednout,
  • má špatnou zkušenost s dopravcem, kterou spojuje s námi.

Negativní recenze bez kontextu mohou klamat

Samotný počet špatných hodnocení nic neříká, pokud nevíme, kolik objednávek celkem proběhlo – a kdy recenze vznikly.

10 negativních recenzí může působit hrozivě. Ale pokud bylo za tu dobu odbaveno 10 000 objednávek, znamená to 99,9 % spokojených zákazníků – a většina z nich recenzi ani nepíše.

A co čas?

  • Recenze staré několik měsíců nebo víc už nemusí odrážet aktuální stav,
  • mohly vzniknout před vylepšením procesů, výměnou dopravce nebo změnou sortimentu,
  • nové recenze lépe vystihují současnou realitu.

Vždy hledejte celkový obrázek, ne jen výjimku.
Negativní zpětná vazba může působit silně – ale až kontext ukáže, jak to skutečně je.

Napsal tým NaplneDoTiskaren.cz
S každodenním kontaktem se zákazníky víme, co v recenzích nejčastěji zaznívá – a co za nimi skutečně stojí.
Více o našem týmu najdete na stránce O nás.